top of page

Courgette spaghetti bolognese


Vandaag een van mijn favoriete avondmaaltijden gegeten! Sinds kennismaking met Gobento ben ik in aanraking gekomen met deze maaltijd! Simpel te maken en nog koolhydraatarm ook!

Recept is terug te vinden op de website van Gobento, klik hier.

Wat heb je ervoor nodig?

- gehakt

- courgette

- ui

- chapignons

- knoflook (poeder)

- uienpoeder

- italiaanse kruiden

- zout & peper

- tomatensaus

- olijfolie

In een van mijn eerste post berichten, had ik nog geen Spirelli. Ik heb toen alles met hand gesneden in dunne reepjes. Is even veel werk, maar wel te doen. Zelf ben ik erg blij met mijn Spirelli. Ik heb een tijdje gezocht, maar steeds niet kunnen vinden, o.a. door prijs kwaliteit verhouding maar met name de kwaliteit van de spirelli's die ik had gevonden! Deze spirelli heb ik gevonden op Gobento. Link kun je hier vinden. Zeker een aanrader!

In recept van Gobento wordt er geen uitje en champignonnetjes doorheen gedaan. Dit vind ik zelf door een bolognese saus wel erg lekker en daarom heb ik er zelf nog 1 halve ui en 6 champignons doorheen gedaan. Let wel op, op de website van Gobento staan de ingredienten per persoon. Dit was mijn fout de eerste keer dat ik het deed maken, te snel gelezen! haha

Al met al een makkelijk en snel recept, heerlijk te maken en tijdens het maken van de saus kun je af en toe even proeven of er nog meer kruiden doorheen moet!

Eetsmakelijk!

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon
Recente blogs
bottom of page