top of page

Planning voor komende week!!


Deze week gepland tot en met donderdag! Net bezig geweest met mealpreppen omdat ik maandag voor de verandering een keer moet werken! Daardoor heb ik vandaag al het een en ander voorbereid!

Weekplanner hier te vinden!

Weekschema:

Maandag

O: mozzarellapannenkoek met room/mascarpone mengsel en aardeitjes/blauwe bessen

L: Witte kool salade met tartaartje

A: zalmsalade

Dinsdag:

O: omelet

L: Sla met kip en spekjes, recept van Gobento

A: Gehaktpizza

Woensdag:

O: mozzarellapannenkoek met room/mascarpone mengsel en aardeitjes/blauwe bessen

L: Griekse salade, recept van Gobento

A: Kip uit stoomzak met italiaanse salade

Donderdag:

O: mozzarellapannenkoek met room/mascarpone mengsel en aardeitjes/blauwe bessen

L: Witte kool met ham en spekjes

A: Roerbak met garnalen

Heb de mozzarella pannenkoekjes al gebakken, vervolgens besmeerd met roomkaas/mascaprone mengsel en er aardbeitjes en blauwe bessen tussen gedaan! Vervolgens opgerold en ingepakt in aluminiumfolie en in de vriezer gelegd! Nu kan ik elke avond een pannenkoekje eruit halen en hoef ik in de ochtend niet te haasten om 'goed' te ontbijten! :D

Vanmiddag gezellig naar verjaardag van mijn oma! Heb ter voorbereiding van het avondeten weer twee quiches gemaakt! Opnieuw 1 nieuwe uit geprobeerd, eerst proeven en als deze lekker is, zal recept op de website komen te staan! :)

Fijne zondag nog iedereen!

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon
Recente blogs
bottom of page